Συστάσεις, κριτικές, απόψεις καταναλωτών
ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Μια καλή σύσταση είναι περισσότερες από τις μισές πωλήσεις.
Οι συστάσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της αγοράς. Όταν βρισκόμαστε στο ρόλο του αγοραστή, μπορούμε εύκολα να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι αποφασίζουμε κυρίως να αγοράσουμε εκείνα τα προϊόντα / υπηρεσίες για τα οποία έχουμε ήδη έτοιμες πληροφορίες από τους προαναφερόμενους πελάτες, ιδιαίτερα από τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ .
Η σύσταση μπορεί να σχετίζεται με την ποιότητα, το σχεδιασμό, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις συνοδευτικές υπηρεσίες, την εγγύηση ή απλά την ευγένεια των ανθρώπων που πωλούν το αντικείμενο / υπηρεσία. Εάν δεν γνωρίζουμε τίποτα για ένα προϊόν και δεν υπάρχει γνώμη πελατών, είναι πιθανό να παραλείψουμε το προϊόν.
Το 90% των καταναλωτών διαβάζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών από τους προηγούμενους πελάτες 85% των πελατών διαβάσουν μέχρι και 10 πιο πρόσφατες συστάσεις. 67% των καταναλωτών λένε ότι διαβάζουν έως και 6 συστάσεις. 7% των καταναλωτών λένε ότι διαβάζουν περισσότερες από 20 κριτικές συστάσεων για προϊόντα / υπηρεσίες. Για το 70% των καταναλωτών μια καλή σύσταση ενσταλάζει την εμπιστοσύνη και αυξάνει την επιθυμία για αγορά
Οι καταναλωτές τονίζουν σαφώς την ανάγκη επικοινωνίας με τις τοπικές επιχειρήσεις για να βρουν περισσότερες λεπτομέρειες, γεγονός που δείχνει και πάλι ότι είναι πολύ σημαντικό να διαχειρίζεστε ενεργά τη φήμη σας στο διαδίκτυο.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ βελτιώνει την ποιότητα. Για τους 7 από τους 10 καταναλωτές, οι θετικές κριτικές δημιουργούν εμπιστοσύνη.
Αυτό υπογραμμίζει πόσο σημαντικό είναι για τις τοπικές επιχειρήσεις και είναι σαφές ότι η διαχείριση της φήμης είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Οι αρνητικές κριτικές θα επηρεάζουν συνεχώς άμεσα τους πελάτες και τα έσοδα της εταιρείας, με μόνο 1 στους 10 καταναλωτές να μην δίνουν σημασία στις απόψεις άλλων.
Το 72% των καταναλωτών πιστεύουν θετικά σχόλια των συστάσεων φέρνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις 10% των καταναλωτών δεν δίνουν προσοχή σε σχόλια
Πριν αγοράσετε, διαβάστε τις συστάσεις των καταναλωτών σχετικά με τις εταιρείες των οποίων τα προϊόντα ή υπηρεσίες ψάχνετε.
Επίσης, γράψτε ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
για οποιαδήποτε εταιρεία των οποίων προϊόντα και υπηρεσίες έχετε χρησιμοποιήσει, ώστε οι άλλοι καταναλωτές να μπορούν να μάθουν ποιες εταιρείες προσφέρουν το καλύτερο για αυτούς.
Οι συστάσεις σας θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.
Μοιραστείτε τη γνώμη σας με άλλους, Γράψτε μια σύσταση!
Καταναλωτές.
Μοιραστείτε τη γνώμη σας σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που χρησιμοποιήσατε. Η εμπειρία σας θα βοηθήσει κάποιον να αποφασίσει. Διαβάστε τις συστάσεις προτού αγοράσετε, δείτε την εμπειρία άλλων.
Ίσως είχατε πρόβλημα όταν ταξιδεύατε, σε εστιατόριο ή υπηρεσία … Ή είχατε μια γρήγορη και καλή υπηρεσία που είστε ευτυχής να θυμάστε … Έχετε αγοράσει ένα προϊόν που έχει λήξει; Θέλετε να πείτε σε κάποιον κάτι…
Γράψτε μια κριτική για εταιρείες, προϊόντα ή υπηρεσίες.
Επιχειρηματίες.
Δείτε πώς μπορεί να ξεπεραστεί ο ανταγωνισμός με τους καταναλωτές και να μείνετε ενημερωμένοι και όσοι εργάζονται για σας πείτε τους να γράψουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πείτε στους πελάτες σας να γράψουν για εσάς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η άποψή τους είναι πολύ σημαντική. Βεβαιωθείτε ότι οι αγοραστές μπορούν να χτίσουν ή να σπάσουν την εικόνα μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος; Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος και γράφει, απαντήστε. Διορθώστε την υπηρεσία, θα ακουστεί, οι πελάτες θα έρθουν και πάλι επειδή σας εμπιστεύονται.
Η επιτυχία είναι καλύτερη και οι συστάσεις γίνονται ταχύτερα. Τα προϊόντα που πωλούνται καλύτερα αξιολογούνται από τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές μπορούν να καταλάβουν μόνο εκείνους που είναι οι ίδιοι καταναλωτές. Με τις συστάσεις λαμβάνετε πλούσιες αναφορές στον ανταγωνισμό.
Η σύσταση ενός ικανοποιημένου πελάτη είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται κοινωνικά στο Διαδίκτυο και επικοινωνούν με τους πελάτες τους, διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη και την πίστη τους. Οι χρήστες του epixirisi.gr είναι κατά πρώτο λόγο οι πελάτες που διαβάζουν τις συστάσεις άλλων καταναλωτών σε πάνω από το 89% των περιπτώσεων. Επίσης, δείξτε ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για τους πελάτες της και χρησιμοποιεί τις συστάσεις με τον σωστό τρόπο και, συνεπώς, μεγιστοποιεί τα κέρδη σας.