Οnline καινοτόμες λύσεις που δίνουν αξία και διευκολύνουν τις καθημερινές συναλλαγές των επιχειρήσεων. Στόχος της Εθνικής Τράπεζας, να προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες της μια ολοκληρωμένη και ευέλικτη εμπειρία ψηφιακής τραπεζικής συναλλαγής
Το επόμενο βήμα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό κάνει η Εθνική Τράπεζα, παρουσιάζοντας πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις για τις επιχειρήσεις.
Μετά τις ψηφιακές δυνατότητες για τους ιδιώτες πελάτες της που παρουσίασε στα τέλη του 2019, η Εθνική Τράπεζα έρχεται να καλύψει τις ψηφιακές ανάγκες και των επιχειρήσεων.
Προσαρμόζεται με επιτυχία στις ραγδαίες αλλαγές στην τραπεζική διεθνώς, αναβαθμίζει το μοντέλο εξυπηρέτησής της και εκσυγχρονίζει τις online υπηρεσίες που προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες της.
Αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης
Η νέα ψηφιακή πρόταση της Εθνικής Τράπεζας για τις επιχειρήσεις προσφέρει, μεταξύ άλλων:
- Ταχύτητα, ασφάλεια και αμεσότητα κατά την πραγματοποίηση της συναλλαγής
- Ευελιξία και έλεγχο: πρόσβαση σε ενημέρωση, συναλλαγές και διαχείριση τραπεζικών προϊόντων 24 ώρες το 24ωρο από όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης.
Για να το πετύχει αυτό, η Εθνική Τράπεζα:
- Παρακολουθεί συνεχώς τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές
- Συνεργάστηκε με περισσότερες από 50 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από μικρές επιχειρήσεις έως Ομίλους και από κάθε κλάδο, από τη ναυτιλία, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική, τη μεταποίηση έως το εμπόριο
- Πραγματοποίησε δοκιμές χρηστικότητας (Usability testing) για περισσότερα από 150 σενάρια τραπεζικών λειτουργιών
Καινοτόμες λύσεις που προσδίδουν αξία και εξοικονομούν χρόνο
Σήμερα, η Εθνική Τράπεζα είναι σε θέση να προσφέρει στις επιχειρήσεις καινοτόμες ψηφιακές λύσεις που παρέχουν ευελιξία και ασφάλεια, ενώ παράλληλα διευκολύνουν τις καθημερινές συναλλαγές των επιχειρήσεων, όπως είναι οι ακόλουθες:
- Οnline αίτηση εκταμίευσης επιχειρηματικών δανείων
- Οnline αποπληρωμή δανείων συνδεδεμένων με αλληλόχρεους λογαριασμούς, η οποία παρέχει online πληροφόρηση στους πελάτες για το σύνολο των οφειλών τους ανά πάσα στιγμή
- Οnline νομιμοποίηση βάσει του τύπου της εταιρείας με απλό και κατανοητό τρόπο
- Ανανέωση του τρόπου διαχείρισης των εταιρικών χρηστών του Internet Banking, ώστε να μπορούν να εισαγάγουν ή να μεταβάλλουν τους χρήστες τους και τα εγκριτικά τους όρια κατά το δοκούν
- Δυνατότητα ηλεκτρονικών αιτημάτων για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών υπηρεσιών, αλλά και ενημέρωσή τους σχετικά με το αποτέλεσμα των αιτημάτων αυτών μέσω του Internet Banking
- Δυνατότητα σύνδεσης και εναλλαγής μεταξύ χρηστών internet banking των επιχειρήσεων του ίδιου ομίλου χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η εισαγωγή ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης
- Συναλλαγές εισαγωγών/εξαγωγών και μέσω της πλατφόρμας i-bank TradeFinance
Προχωρώντας όμως κι ένα βήμα παραπέρα, και σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις του openbanking και της ηλεκτρονικής τραπεζικής για επιχειρήσεις, η Εθνική Τράπεζα επενδύει πλέον στη διασύνδεση των πελατών της απευθείας με τα ηλεκτρονικά συστήματά της για την απρόσκοπτη και ταχύτατη διενέργεια των συναλλαγών,χωρίς να απαιτείται η σύνδεση του χρήστη στο Internet Banking της τράπεζας.
Η Εθνική Τράπεζα πρωταγωνιστεί διεθνώς στο συγκεκριμένο τομέα,μετρώντας ήδη πολλές διακρίσεις όσον αφορά τα εργαλεία και την υποστήριξη που λαμβάνουν οι εταιρικοί πελάτες από την εξειδικευμένη ομάδα και το ψηφιακό οικοσύστημα του developer.nbg.gr.
Στόχος της Εθνικής Τράπεζας είναι να αναπτύσσει συνεχώς νέους, καινοτόμους τρόπους συνεργασίας με τους εταιρικούς πελάτες της και να τους προσφέρει πάντα τη δυνατότητα αξιοποίησης ψηφιακής τραπεζικής υψηλού επιπέδου.